تولید گوشت مرغ در خراسان رضوی ۳۳ درصد افزایش یافت تماس تلفنی تبلیغاتی ممنوع شد چند درصد از خانوار‌های هر استان یارانه‌بگیر هستند؟ متقاضیان خرید سکه مرکز مبادله تا کی برای واریز وجه فرصت دارند؟ وام مسکن ۱۵۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ آموزش خرید سکه طلا از مرکز مبادله ایران + جدول زمان بندی تحویل سکه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | طلا در مسیر پلکانی افزایش قیمت حرکت معکوس بورس در بین بازار‌های مالی | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۵ مهر ۱۴۰۳) قطار‌های پنج‌ستاره به چرخه حمل‌ونقل ریلی کشور بازمی‌گردند شرایط جدید فروش طلا اعلام شد | از احراز هویت مشتری تا لزوم صدور فاکتور رسمی بالاخره زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد؟ نادیده گرفتن سنوات ارفاقی برای بازماندگان کارگران مشاغل سخت و زیان‌آور وضعیت بازار ارز | نوسانات نرخ دلار با وجود التهابات اخیر پایدار نخواهد بود (۱۵ مهر ۱۴۰۳) نظرات جالب یک کارشناس درباره ساخت مسکن و خانه‌دارشدن بررسی قیمت خودرو‌های خارجی (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | ریزش ۷۰ میلیون تومانی قیمت هونگچی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | شاهین ۷۲۹ میلیون تومان دعوت سهام‌داران به صف‌های فروش | نظر کارشناسان درباره وضعیت این روز‌های بازار بورس رتبه دوم خراسان‌رضوی در  کمترین نرخ بیکاری سهمیه بنزین ماهانه تغییر نکرده است | سقف سوخت‌گیری روزانه ۱۰۰ لیتر است قیمت امروز دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | دلار گران شد اگر پنجشنبه و جمعه تعطیل شود، ارتباطمان با دنیا ۴ روز قطع می‌شود کاهش نیروی کار با وجود حقوق قانون کار اشتغال ناقص کاهش یافت قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) | کدو حلوایی در بازار چند؟ سقف دریافت بنزین با کارت سوخت شخصی تغییر کرد (۱۵ مهر ۱۴۰۳)  + فیلم
سرخط خبرها

وضعیت بازار ارز | نوسانات نرخ دلار با وجود التهابات اخیر پایدار نخواهد بود (۱۵ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۲۷۷۸
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۱
وضعیت بازار ارز | نوسانات نرخ دلار با وجود التهابات اخیر پایدار نخواهد بود (۱۵ مهر ۱۴۰۳)
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلوی تلاطم‌های شدید گذشته گرفته شده است و اگر هم تلاطم و نوسان پس از یک اتفاق سیاسی در بازار ایجاد می‌شود، پس از چند روز فروکش می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی درباره وضعیت بازار ارز در روز‌های اخیر، گفت: ما در یک سال گذشته با بی‌سابقه‌ترین اتفاقات سیاسی ـ امنیتی در منطقه و کشور روبه‌رو بودیم که هر کدام می‌توانست شدیدترین جهش‌ها را در نرخ ارز ایجاد کند، اما این‌گونه نشد.

وی با بیان اینکه "با مدیریت خوبی که بانک مرکزی در این حوزه اعمال کرد شاهد کاهش قابل توجه نوسانات ارزی در بازار بودیم. "، اظهار کرد: کاهش نوسانات و تلاطم‌های ارزی در حالی بود که ما بزرگترین اتفاقات سیاسی در دهه‌های گذشته اعم از پاسخ نظامی ایران به اسرائیل و عملیات وعده صادق ۱ و ۲، شهادت اسماعیل هنیه در تهران و شهادت رئیس جمهور کشورمان را تجربه کردیم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: در سال‌های گذشته بازار ارز بعضاً حتی با یک اظهارنظر هم دچار تلاطم و نوسان بالا و پایداری می‌شد و شاهد جهش‌های قیمتی در بازار بودیم.

سلیمی با تأکید بر اینکه بازار ارز کشور از آن شرایط حساس و متزلزل سال‌های قبل به جایگاهی رسیده است که بزرگترین اتفاقات امنیتی منطقه هم نمی‌تواند آن را دچار تلاطم‌های شدید گذشته کند، افزود: این صحبت من به‌معنای این نیست که با افزایش قیمت روبه‌رو نخواهیم بود بلکه منظور این است که جلوی تلاطم‌های شدید گذشته گرفته شده است و اگر هم تلاطم و نوسان پس از یک اتفاق سیاسی در بازار ایجاد می‌شود، پس از چند روز فروکش می‌کند.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ ایران گفت: نوسانات اخیر بازار ارز ناشی از حمله ایران به اسرائیل مانند تجارب قبلی موقتی خواهد بود و مردم مراقب باشند فریب دلالان و سودجویان را نخورند. مؤلفه‌های اقتصادی در یکی دو سال گذشته بهبود خوبی داشته است و کنار اینها مدیریت خوب بانک مرکزی و دست پر بازارساز شرایط خوبی را برای حفظ آرامش بازار رقم زد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در پایان ابراز کرد: امیدواریم این مسیر در دولت جدید هم ادامه پیدا کند و همچنان شاهد ثبات بیش از پیش بازار ارز و دیگر بخش‌های اقتصادی کشور باشیم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->